Termenii si Conditiile

Termenii si Conditiile

Termenii si Conditiile

DIGITALEASE SOLUTIONS S.R.L., in calitate de administrator al site-ului www.tretinoina.ro si al entitatii “Tretinoina.ro” isi rezerva dreptul de a face modificari ale acestor prevederi, fara o notificare prealabila catre utilizatori.

Utilizatorii vor avea permanent acces la termenii si conditiile de utilizare ale site-ului, accesand pagina “Termeni si conditii” in orice moment. Website-ul www.tretinoina.ro funcţionează conform prevederilor legale ale statului român, fiind operat de către DIGITALEASE SOLUTIONS S.R.L. | CUI: 47543828 | VAT: RO47543828 si inregistrata la registrul societatii cu numarul J40/1694/2023 cu sediul social in Bucuresti, Sector 2, Sos. Mihai Bravu 188, bl. 211, sc. 2, et. 4, ap. 49,  denumit in continuare drept “noi”“entitatea”“Tretinoina.ro”“www.tretinoina.ro”“tretinoina.ro”.

Vă recomandăm să citiți cu atenție termenii și condițiile pentru a utiliza în mod corespunzător site-ul www.tretinoina.ro. Vizitarea și/sau comandarea produselor de pe acest site implică acceptarea termenilor și condițiilor de mai jos. În cazul în care aveți vreo nelămurire înainte de a plasa o comandă, vă rugăm să ne contactați la adresa contact@tretinoina.ro. Administratorul site-ului își rezervă dreptul de a face modificări ale acestor prevederi fără o notificare prealabilă către utilizatori.

Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii și condițiile de utilizare ale site-ului, putând să consulte pagina “Termeni și condiții” în orice moment.

Precizari prealabile

Prețurile sunt exprimate în RON/Lei, iar TVA-ul este inclus în prețul afișat. Costul final plătit de client este alcătuit din prețul de achiziție al produsului, la care se poate adăuga costul de transport, detaliat în pagina de finalizare a comenzii. Compania noastră nu aplică nicio altă taxă suplimentară. Toate produsele vor fi livrate în limita stocului disponibil. Voucherele sau alte modalități de fidelizare nu sunt transferabile și nu pot fi cumulate.

Nu se percep taxe de membru.

De asemenea, nu sunt diferente intre utilizatorii care detin un cont sau utilizatorii care fac o comanda fara sa aiba un cont inregistrat pe website-ul www.tretinoina.ro.

Informatii despre livrare

Toate produsele sunt expediate si vandute din stocul propriu.

Pachetele sunt expediate în termen de 24-48 de ore de la primirea comenzii și sunt trimise prin firma de curierat parteneră Sameday sau GLS, cu posibilitatea de urmărire online  a coletului (tracking online prin verificarea AWB-ului). 

Pachetele se află în tranzit (în livrare) timp de 2-4 zile lucrătoare, aceste aspecte depinzând de firma de curierat Sameday sau GLS

Politica de confidentialitate si de securitate a datelor

Entitatea se angajează să nu furnizeze datele personale ale utilizatorilor site-ului către terți, cu excepția colaboratorilor direcți, unde accesul la anumite date este necesar pentru furnizarea serviciilor (servicii de email marketing/newsletter, procesatori de plăți, companii de curierat, etc.). Entitatea garantează securitatea și confidențialitatea datelor găzduite și transmise prin sistemul său informatic. Această entitate va utiliza datele personale ale utilizatorilor în scopul de a-i informa cu privire la ofertele promoționale și noutăți prin newsletter-ul site-ului și pentru a transmite cupoane, felicitări sau alte mesaje. Datele personale introduse de utilizatori sunt necesare pentru confirmarea comenzii, livrarea produselor comandate și pentru o colaborare ulterioară optimă între această entitate și clienții săi. Entitatea nu vinde, nu oferă, nu face schimb de adrese de e-mail obținute prin intermediul site-ului www.tretinoina.ro, și nu dezvăluie adresa dvs. de e-mail altor persoane care accesează paginile acestui site fără acordul dvs. explicit. În conformitate cu legile aplicabile în România, entitatea declină orice responsabilitate privind garanțiile directe sau indirecte, inclusiv caracterul comercial al produselor.

Entitatea își rezervă dreptul de a șterge sau modifica conținutul site-ului fără nicio restricție sau anunțare prealabilă.

Contractul între Vânzător și Cumpărător se consideră încheiat în momentul confirmării comenzii plasate de către Vânzător.

Confirmarea se poate face prin email, atunci când cumpărătorul este notificat că comanda sa pe site are statutul “Comandă Confirmată”, fără a mai fi necesară o confirmare de primire din partea Cumpărătorului, sau telefonic, la solicitarea Cumpărătorului. Odată încheiat contractul, adică confirmarea comenzii plasate, cumpărătorul are obligația de a achita contravaloarea produselor plus eventualele costuri de transport implicate, care i-au fost aduse la cunoștință anterior, în pașii de plasare online a comenzii. În momentul confirmării comenzii de către Vânzător, se realizează o acceptare completă a termenilor comenzii. Vânzătorul nu consideră în niciun moment o comandă plasată pe site, dar care nu are statutul “Comandă Confirmată”, ca având valoarea unui Contract. Termenii și condițiile generale de vânzare vor sta la baza contractului astfel încheiat.

Drepturile de autor

Conținutul www.tretinoina.ro este protejat conform legilor dreptului de autor și a legislației privind drepturile de proprietate intelectuală și industrială. Utilizarea elementelor care apartin site-ului www.tretinoina.ro fără acordul scris este sancționată conform legislației în vigoare.

Drepturile de autor pentru siglele și sloganurile partenerilor și colaboratorilor noștri le revin acestora.

Drept exceptie, societatea DIGITALEASE SOLUTIONS S.R.L. care administreaza website-ul www.tretinoina.ro foloseste continut media de tipul royalty-free ( unde nu este necesara licentierea sau drepturi de autor ) sau contine produse de software achizitionate cu licenta eliberata catre societatea DIGITALEASE SOLUTIONS S.R.L.

Pentru a raporta orice problemă legată de drepturile de proprietate intelectuală, vă rugăm să ne scrieți la adresa contact@tretinoina.ro.

Declinarea responsabilității

Produsele prezentate pe site sunt cu titlu de exemplu, iar anumite caracteristici pot diferi față de imagini (culoare, aspect, limbă, așezarea textului, etc.). Echipa Tretinoina.ro încearcă să vă prezinte cât mai detaliat și corect produsele și să respecte acuratețea informațiilor. Cu toate acestea, nu garantăm că descrierea produselor și a serviciilor, precum și conținutul acestui site, sunt lipsite de erori. Entitatea nu își asumă responsabilitatea pentru disponibilitatea în stoc a tuturor produselor expuse. Din acest motiv, firma își rezervă dreptul de a nu onora o comandă în cazul în care produsele nu mai sunt disponibile. Dacă un produs oferit de magazinul nostru nu corespunde descrierii sau este trimis eronat, clientul poate solicita returnarea contravalorii, dar nu se acordă nicio altă despăgubire suplimentară.

Conditii pentru returnarea produselor

Cum si cand se solicita returul de catre client?

După ce ai primit comanda, beneficiezi de un termen de 14 zile calendaristice pentru a decide dacă produsul corespunde așteptărilor tale. Dacă există articole în comanda ta pe care dorești să le returnezi, te invităm să completezi formularul de retur.

Dupa completarea si trimiterea formularului de retur sau a instiintarii cu privire la dorinta clientului de a face retur, noi, Tretinoina.ro, vom trimite, in mod gratuit, curierul partener de la societatea Sameday sau GLS sa ridice coletul pe care doriti sa-l returnati si sa-l expedieze catre noi.

Cand incepe sa curga termenul de 14 zile pentru client?

Termenul de 14 zile incepe sa curga pentru client din momentul in care coletul a ajuns in posesia clientului.

In cat timp primeste clientul contravaloarea returului pe care l-a solicitat?

DIGITALEASE SOLUTIONS S.R.L. se angajează să ramburseze clientului contravaloarea produselor returnate în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului returnat, pe baza formularului de retur sau a notificării transmise prin e-mail la adresa contact@tretinoina.ro, completată de către client.

Contravaloarea produselor returnate si a transportului se va restitui de catre vanzator in contul indicat de catre clientul care returneaza in 14 zile de la primirea produsului returnat.

In formularul de retur / notificarea scrisa se vor completa datele si contul bancar al celui care solicita returul.

Formularul de returnare disponibil pe site este doar un exemplu. Conform legislației, clientul are dreptul să se retragă din contract printr-o declarație clară, utilizând orice metodă preferată, cum ar fi e-mail, poștă, verbal etc.

NU exista taxe suplimentare in cazul unui retur

  • NU exista taxa de restocare.
  • NU se plate transportul returului pentru produsele defecte.
  • NU se plateste transportul returului pentru situatia in care clientul a comandat produsul gresit sau a primit produsul gresit.
  • NU se plateste transportul returului de catre client, acesta este suportat in integralitate de catre DIGITALEASE SOLUTIONS S.R.L. fiind societatea care administreaza website-ul www.tretinoina.ro

Criterii pentru retur:

  • Produsul trebuie să se afle într-o stare neutilizată, nedeschisă și neafectată, fiind apt pentru a fi revândut – în mod obligatoriu, trebuie returnat sigilat din considerații legate de protecția sănătății sau igienă.
  • Produsele achiziționate trebuie să se prezinte în aceeași stare ca la momentul achiziționării sau primirii lor, inclusiv păstrarea ambalajelor în stare intactă.
  • În situația articolelor de îngrijire personală sau a produselor de igienă personală, acestea nu pot fi returnate după ce au fost desigilate sau utilizate o singură dată, cum ar fi pasta de dinți, samponul, etc. conform articolului 16, litera (e), din Ordonanța 34/2014.
  • Returnarea trebuie să includă atât etichetele, cât și documentele originale cu care au fost expediate.

Cumpărătorul are posibilitatea să renunțe la produsele achiziționate din magazinul online tretinoina.ro fără a fi necesar să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri.

Rambursarea unui produs sau inlocuirea produsului

În situația în care a fost livrat un alt produs sau în altă cantitate, trebuie să semnalați incidentul vânzătorului pentru a rezolva incidentul. Dacă produsul nu mai este pe stoc, cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii.

De asemenea, in cazul in care clientul a comandat produsul gresit, acesta poate opta pentru schimbarea acestuia cu produsul pe care il considera corect.

Informatii, Comunicari

Cei care accesează site-ul www.tretinoina.ro au posibilitatea de a formula comentarii și de a realiza orice altă comunicare prin intermediul formularelor de contact și/sau comandă. De asemenea, pot împărtăși informații sau opinii despre produs in sectiunea de recenzii aflata pe pagina produsului sau prin intermediul adresei de e-mail a site-ului, cu condiția ca conținutul acestora să nu fie ilegal, obscen, amenințător sau defăimător. Atunci când utilizatorii transmit informații, materiale sau documente prin diverse mijloace, inclusiv e-mail, poștă sau formulare online, se consideră că acordă entității dreptul nelimitat, gratuit și irevocabil de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, distribui și prezenta aceste informații în orice mod.

Disponibilitate produse

Produsele se livrează în limita stocului disponibil, iar situații pot apărea în care un produs să apară ca fiind disponibil pe site, dar să fi fost deja vândut prin alte canale, fără a se actualiza stocul.

Contactarea clienților

Există situații în care este necesară contactarea persoanelor care plasează comenzi pe site-ul www.tretinoina.ro pentru a clarifica anumite aspecte legate de comenzile primite (de exemplu, date de livrare incorecte/incomplete, produs indisponibil, etc.). În aceste cazuri, persoana care a plasat comanda este contactată telefonic de către un reprezentant al entitatii tretinoina.ro. Dacă persoana nu răspunde la telefon, aceasta va primi o notificare în scris prin e-mail, detaliind situația și solicitând un răspuns. Dacă persoana care a plasat comanda nu ne contactează în termen de 48 de ore, prin răspuns la e-mailul de notificare sau telefonic la numerele afișate pe site (de luni până sâmbătă, între orele 08:00-20:00, iar duminică închis), comanda va fi anulată.

Fraude

Orice încercare de a accesa date personale ale altui utilizator sau de a altera/modifica conținutul www.tretinoina.ro, de a afecta serverul pe care rulează site-ul, va fi considerată o tentativă de fraudă, entitatea rezervându-și dreptul de a depune o plângere penală împotriva celor care au încercat să comită astfel de fapte. Frauda include și plasarea unei comenzi cu o adresă sau date de identificare false. În acest caz, organele competente vor fi notificate pentru a soluționa cazul.

Litigii

Administratorul www.tretinoina.ro depune eforturi pentru ca toate neînțelegerile referitoare la orice tip de dispută între părți să fie rezolvate pe cale amiabilă de către reprezentanții lor. În cazul în care soluționarea neînțelegerilor nu este posibilă pe cale amiabilă, rezolvarea litigiilor va reveni instanței judecătorești competente din România.

Termeni și condiții pentru returnarea produselor

Conform Ordonanței nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță, produsele pot fi returnate în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, fără a fi necesară invocarea unui motiv. Clientii pot returna produsele achiziționate în acest termen, cu următoarele condiții:

  1. Cosmeticele trebuie să aibă eticheta originală, toate accesoriile aferente, să nu aibă sigiliul rupt, să nu prezinte ambalaj deteriorat sau zgâriat, și să fie sigilate.

  2. În cazul în care produsul returnat a fost însoțit de un cadou, acesta trebuie returnat în același timp cu produsul achiziționat.

www.tretinoina.ro se obligă să restituie clientului sumele încasate pentru produsele returnate în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului retur, pe baza formularului de retur sau a notificării trimise pe e-mail, completat de către client. În formularul de retur, se completează datele și contul bancar al titularului. Formularul de retur de pe site este doar un model. Conform legii, clientul poate să se retragă din contract printr-o declarație neechivocă, prin orice metodă dorește: e-mail, poștă, verbal etc.

Toate produsele returnate pentru care se returnează suma integrală trebuie să îndeplinească condițiile menționate mai sus. Ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea unui retur în cazul în care produsele returnate nu îndeplinesc condițiile de retur prevăzute mai sus.

Top