- Livrare gratuita peste 250 RON
- contact@tretinoina.ro
- Luni-Sambata: 8:00 - 20:00
Website-ul www.tretinoina.ro funcţionează conform prevederilor legale ale statului român, fiind operat de către “DIGITALEASE SOLUTIONS S.R.L.”, VAT: RO47543828, inregistrata la registrul societatii cu numarul J40/1694/2023 cu sediul social in Bucuresti, Sector 2, Sos. Mihai Bravu 188, bl. 211, sc. 2, et. 4, ap. 49, denumit in continuare drept “noi”, “entitatea”, “Tretinoina.ro”, “www.tretinoina.ro”.
Cum si cand se solicita returul de catre client?
După ce ai primit comanda, beneficiezi de un termen de 14 zile calendaristice pentru a decide dacă produsul corespunde așteptărilor tale. Dacă există articole în comanda ta pe care dorești să le returnezi, te invităm să completezi formularul de retur.
Dupa completarea si trimiterea formularului de retur sau a instiintarii cu privire la dorinta clientului de a face retur, noi, Tretinoina.ro, vom trimite, in mod gratuit, curierul partener de la societatea Sameday sau GLS sa ridice coletul pe care doriti sa-l returnati si sa-l expedieze catre noi.
Cand incepe sa curga termenul de 14 zile pentru client?
Termenul de 14 zile incepe sa curga pentru client din momentul in care coletul a ajuns in posesia clientului.
In cat timp primeste clientul contravaloarea returului pe care l-a solicitat?
DIGITALEASE SOLUTIONS S.R.L. se angajează să ramburseze clientului contravaloarea produselor returnate în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului returnat, pe baza formularului de retur sau a notificării transmise prin e-mail la adresa contact@tretinoina.ro, completată de către client.
Contravaloarea produselor returnate si a transportului se va restitui de catre vanzator in contul indicat de catre clientul care returneaza in 14 zile de la primirea produsului returnat.
In formularul de retur / notificarea scrisa se vor completa datele si contul bancar al celui care solicita returul.
Formularul de returnare disponibil pe site este doar un exemplu. Conform legislației, clientul are dreptul să se retragă din contract printr-o declarație clară, utilizând orice metodă preferată, cum ar fi e-mail, poștă, verbal etc.
NU exista taxe suplimentare in cazul unui retur
Criterii pentru retur:
Cumpărătorul are posibilitatea să renunțe la produsele achiziționate din magazinul online tretinoina.ro fără a fi necesar să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri.
Rambursarea unui produs sau inlocuirea produsului
În situația în care a fost livrat un alt produs sau în altă cantitate, trebuie să semnalați incidentul vânzătorului pentru a rezolva incidentul. Dacă produsul nu mai este pe stoc, cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii.
De asemenea, in cazul in care clientul a comandat produsul gresit, acesta poate opta pentru schimbarea acestuia cu produsul pe care il considera corect.
In cazul in care aveti si alte intrebari, ne puteti contacta prin urmatoarele metode:
Descarca apasand pe textul de mai jos formularul de retur: